Tuesday, May 19, 2009

Tag Sabri n Pinat

Ok ni tag dari Sabri n Pinat yang kebetulannya sama la pulak. So ai wat sekaligus ye dears? =P~~~





Ni la dia award tu... asalnya "2008 Cute Blogger Award" tapi sebab Sabri jeles saya akan jadi kiut, dia pun tukar jadi "2009 Cool Blogger Award". Ape2 lah... hahahahhaha


Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Sabri ni klasmet Pinat.

Dah. Dua2 link ada. Cukup tak? Ngahahahhaha yelaaaa yelaaaa



Ni gamba masa kat Pangkor. Sabri pakai baju suparman, n Pinat pakai baju oren.


Sabri:
- Dah pernah jumpa taun lepas tapi mula kenal rapat awal tahun ni masa sambut birthday Syime kat Pangkor
- Rilek je saye tengok. In fact, tak pernah tengok dia runsing2 ke =p
- Suka karok. eeee tak paham tol
- Suka gado ngan saya. Err senanya saya yang suka gado ngan dia. "Beri, nok gocoh?" adalah ayat first saye akan cakap bila jumpe dia. ngeheheheh ganaz rupenye saye ni
- Haritu dia sambut birthday kat Shogun tapi saya tak pergi. Sori ye Beri nyahahahaha

Next up is Pinat
- My beloved ex-rumet. 2 tahun setengah dia bertahan jadi rumet saya
- Sangat baik dan pemurah. Sampai digunakan orang2 tertentu (sori yang, aku geram nih)
- Suka gi mapley. Hahahahaha nak gi ajak la saye.. Kalo tak bizi or 'booked', i on je :P~~~
- Yang ni sorang lagi suka karok. Selalu gi karok ngan Si Sabri tuh. Elok la tu kui3
- Saya pegang rahsia dia... N dia pegang rahsia saya. Ahakz~


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

Alamak... Ni yang tak reti ni. Hmmm

Fakta 1: Tak boleh makan pedas
Fakta 2: Tak reti telan makanan n minuman yang panas2 (aik semua pasal makan je ni -___-")
Fakta 3: Suka makan (oooo patut la.. Hahahhaha)
Fakta 4: Takut gelap. Sebab tu tidur tak penah tutup lampu kui3
Fakta 5: Bawak kete macam nak racing
Fakta 6: Dulu sangat takut nak lintas jalan. Sekarang dah boleh sket2.... kot...
Fakta 7: Kalau orang ajak gi mana2, saya boleh bersiap dalam masa 2 minit je hahahahahhaha
Fakta 8: Dah terer main Rubik's cube. Tahun lepas saya reti sampai 2nd layer je sbb ( ____ fill in the blank). Tapi taun ni saya berusaha blaja 3rd layer dari Cikgu Adam n yattaaaaaa!!!~~
Fakta 9: Kalau orang sebut "mekdi", saya akan jawab "ekot~~ekot~~". Habit tu...hahaha
Fakta 10: Saya mempunyai masalah dalaman. Errr commitment phobic? T__T

Dah. Cukup. Rentikan.


Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Macam biasa saya pilih je orang2 dari list saya tu... Semua! enam tak enam! Hahahahahahah
Haaa!! Orang paling malas update blog ialah Paan! n Eman! Cepat2


Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

Sama-sama!








3 comments:

Aiman Mardhiyyah said...

huk huk!!
tadop kijo la mu key.
ak ni dah la x minat tag2 nih.
ak jawab ko mu je la natii ye!
hehee~

Aiman Mardhiyyah said...

anda telah di tag!

melor said...

hahahahahahhaha pulok dohhh