Sunday, May 17, 2009

Tag Kak Anis

Sori Kak Anis, arini baru rasa free sket nk wat tag Kak Anis tu. ngihihihi


1) nama timangan

1. yah: family n sedara mara panggey saya yah.uhu~~n mawie gak kalo dia nk mengejek saya

2. mcyah: ni time adik2 saya marah kat saya derang panggey ah mekyah.tapi kompem kena tibai kui3
3. fakhriah: kawan2 lama kat skolah rendah n cikgu2 panggil nama ni
4. key: start skolah menengah dah pakai nama ni, sebab aiman kata senang sket nak sebut. KEY.KEY.KEY.
5.noor: kat tempat intern derang panggil noor. semua kira senang2 je.nor, nik, wan.hahahahhaa
6.melor: ni nama saya kat utp. senanya ni nick mirc, tapi semua dah terlekat panggil melor je hihi
7.kunci - kawan2 friendster, forum
8.azizah, jijah, kak jijah, cik noor: nama2 ni..hanya mereka yang terlibat je tau :D ~~~~~


2) anda seorang yang......

1. optimis, rilex, tak cepat melatah, selamber, cool (wahahha perasan)
2. influential - saya boleh jual barang dengan mudah, pujuk orang buat itu ini pun dgn mudah (power of persuasion bak kata pokjat :P)
3. nampak macam simple, tapi saya agak complicated. u won't know what im thinking
. dalam rasa lain, luar cakap lain (abeda..abeda...)
4. suka bercerita (bak kata paan, penglipurlara). saya tengok muvi sejarah2 yang bosan, saya boleh g cerita balik kat kawan2 dengan begitu interesting sekali ngihihi. ps:teringat masa panjat gunung bujang melaka, malam tu hujan. semua org berkumpul dalam khemah. saya ambil torchlight, suluh kat muka sendiri, pastu menglipur cerita cinderella. semua org da tau cite tu, tapi semua org dengar dgn bersungguh2.wahahhahahah bangge2 :D


3) insan istimewa dan knp dia teramat istimewa......

1. family (tiru kak anis). mestila family istimewa.walopon gocoh2 baloh2 pun sayang jugak dalam ati ni. huh!
2. paan, pinat. sebab mereka rumet n ex-rumet saya, dan mereka sabar je ngan karenah saya (err...tido takleh tutup lampu?ngahahah tengs girls)
3. geng maahad saya. walaupun haluan masing2 dah berubah, kami tetap macam dulu kan? deep inside.. ps:man, cepat la datang, aku nk story2 ni T_T
4. pokjat. u know why jat :)


4) lagu kesukaan sekarang.......?

1. Plain White T's - 1 2 3 4
2. Hetty Koes Endang - Berdiri Bulu Romaku (hahahahahahahhaha)


5) warna kegemaran....

1. Merah
2. Putih


6) benda wajib lam handbeg.....?

err...handbag?adeh....
1. Purse (and duit of course!)
2. Handphone
3. kunci kereta, kunci bilik, kunci rumah
4. Rubik's Cube (size kecik laaaa)
5. mini pendrive
6. tisu
7. lip balm
8. pen n piece of paper
9. jam tangan (sbb saya allergic jam, saya leh pakai kejap2 je..most of the time, the watch will be in my handbag.hahahhahaa nais~)



Ya...ini dia~~~


TAPI TAPI TAPI...kalau saya malas... (biasanya saya malas hihihi), saya bawak ni je:


telefon, kekuncian, mini pendrive, kad matrik, kat atm, lesen, ic,, duit, mini rubik.semua dalam bekas handphone.ganaz kan?hahaha


7) kali terakhir nangis....?

hihihi like I will tell :p~~~


8) tag 6 rakan anda...now kite undi sape yang kena....tadaaaaa.....

hehehe...saya tag semua orang la dalam list saya. sile2 semua :P

6 comments:

Finaz said...

"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

melor said...

erkkk baekk..tapi awak kena Q lepas tag sabri ye?wahahahhahaha tengs dear~~ :*

hana_shoyru said...

mlm ni aku nk tdo tutup lampu... wahahha abes ar ko

melor said...

........

letak dex atas katil ko baru tau

Mr Blur said...

key~! nampak duit dlm dompet hang! mcm tanda2 nk banjer je tuh~

melor said...

hahah buleh2. malam esok ye :P (kat sabah wakaka)