Wednesday, August 5, 2009

Diorang ke Kitorang?

Hmm... jadi perempuan ni memang susah. Banyak benda nak dipikirkan. Banyak hati nak dijaga. Banyak songeh dan macam-macam banyak lagi la. Yang dulu elok-elok je berkawan pun boleh jadi musuh atas sebab-sebab yang remeh je. Yang dulu takde la rapat sangat, sekarang siap huha huha holiday sana sini pula.

Haih perempuan... Macam-macam la..

Yang ini satu hal lagi. Kitorang..kitorang... Ape kes?

Konon nak bersama-sama tapi sket-sket "Kitorang..". Sket-sket "Kitorang.."

Kalau dah ayat pun macam tu, cemane la kami ni nak join "bersama-sama" tu. Terus la kami ingat ajakan tu ayam-ayam semata-mata. Takpela cik puan adik kakak sekalian, tak perlu ajak kalau tak iklas. Kami tak kesah pon.


Ulang siaran...

Ada Kami Kesah? Wakakakakaka

6 comments:

efaienazack (FINAZ) said...

sabo je la yg..xpe2..da xlame da~

lolita said...

huhuhu tol2 xlama da..tp dah last2 ni igt nk hepi2 je..tp mmg hepi je sbb kitorang x kesah pon wahahhahahha

are D said...

hamboi hamboi hamboi~
post emo nampak

lolita said...

hehehe skali skale....

mustaqiim said...

Haih perempuan... Macam-macam la.. << ko bukan pompuan ke melor...

:b~~

lolita said...

aku separa je...wakakakakkaka