Tuesday, June 28, 2011

Cara Penakut Tengok Cite Antu




Pernah tak.... anda... nak tengok cite antu, tapi takut...

Tapi nak tengok...

Tapi takut!!

Tapi nak tengok!!!

TAPI TAKUTTTTTTTTTT

pernah tak?

....


Kalau anda penakut macam saya, mesti la selalu kan?wahahha

ni ada tips untuk tengok cite antu bagi anda2 penakut sekalian...



Step 1. pasang cite antu tu skrin paling kecik yang anda boleh nampak subtitle dia

Step 2. volume paling rendah yang ada bole agak2 cam dengar je.. (dilarang dengar ikut headphone! berbahaya!)

Step 3. pasang benda kiut skrin sebesar yang boleh, untuk mendistract anda

Step 4. ajak sape2 chatting, borak benda lain... or boleh mengadu betapa takutnya anda ketika itu

Step 5. forwardkan scene2 yang takut gile.



>>>macam ni<<<


Saya jamin, jikalau anda masih takut juga, maka anda memang lagi loser dari saya. Sila tak payah mengada-ngada nak tengok cite antu jugak

Sekian :D

4 comments:

kita said...

haha...ngade betol! :P

melor said...

bia ah! wekkk :P

Arifah Yaakub said...

care tido ttp lampu gno?
huk3

melor said...

urgh!!! manade cara tido tutup lampu!

dilarang tido tutup lampu! berbahaya :P