Sunday, August 7, 2011

Balik Kampung




Seminggu sebelum puasa, saya balik rumah sebab ada data perlu ditambah untuk research. Padahal nak balik puasa kat rumah, so susun jadual biar data collection dekat2 ngan puasa. keh keh keh


Kat rumah ada anak sedara yang baru berumur setahun setengah. Kadang-kadang tu saya mengasuh gak la dia.

Meet Asyraf.


Boleh bayang tak keaktifan dia? Orang Kelantan kata "tokleh lepo" a.k.a takleh alpa/lalai kejap pun, mula lah dia buat benda2 mengarut.

Lepas siap data, saya balik kampung nak jumpa atuk n nenek sebelum balik ke Perak semula.

Atuk n nenek punye lah seronok cucu cicit dia balik, diorang bagi makan macam2. Abes buah-buah kat kebun tu kitorang makan. Muhahahhaa


Rambutan.


Mata kucing


Durian.


Eh takde gambar durian. ngeh2.. lupe nak ambil. Atas ni gambar kucing nenek. Putih namanya. Ayu kan? Tapi dia kucing jantan! :P




Asyraf makan sepuas hati ( sama macam auntie dia kekeke)... Balik KB terus demam. Ish3




No comments: