Monday, June 22, 2009

Gempar!!!

Berita gempar! Berita gempar!

Mak
Paan berhasrat untuk berbesan dengan mak saya.. jeng3... Akan tetapi, kata Paan, maknya mau Paan berjadian dengan abang saya.

Hmm... ini adalah satu masalah besar.


Paan:





Abg saya:





Bukan saya tak suka Paan jadi kakak ipar saya... n bukannya abang saya tak berkenan kat si Paan tu... tapi...


Saya takde abang pon!!! wahahahahahhahahaha


ps: Paan, saya tau la saya baek, sopan, cumil, lemah lembut dan sebagainye sampai mak awak berkenan gile2... tapi disebabkan awak xde abang, maka dia membuat kesimpulan bahawa saya ada abang yg sweet macam saye. ngahahahah klaka2





11 comments:

hana_shoyru said...

eiiiiiiiii sepak kangggggg...

lolita said...

hehehhe sepak la
tak takut :P~~~

eh lupe lak, kak ipar~~

hana_shoyru said...

euww xnk aku jadik akak ipar ko...
wakakaka...

neway..mak sy mmg kewll..
hahaha..

lolita said...

hahahaha chuak~

jadi rumet pon dah kena buli kaw2
kalo jd kak ipar xtau la tu :P

ps:mak awak memang kewl~

hana_shoyru said...

hahaha tamahuuuuuuuuuu!!!!!
mami tgk key nii!!!!die ske buli2
bek mami tarik blk statement tu.. XD~

lolita said...

mami: ada mami kesah?

muhahahahahahha

hana_shoyru said...

......................................................................................................

klise said...

kalo aku jadik abang angkat ko aci tak? smue problem selesai roflmao

lolita said...

muhahahaha
boleh2
proposal terbuka tuh :D

are D said...

waaaaaaaa~~~
hahaha...
xkan key + paan lak. sangat abnormal tuh. wahahahaha

lolita said...

ouch gheyyy!!!