Thursday, January 6, 2011

Pesanan dari Penaja

Pagi tadi lepas subuh, biasalah... ma dan budak2 akan pergi sekolah meninggalkan saya di rumah.

So masa semua anak murid + cikgu tu dah masuk lam kete, diorang pun mula lah membuat pesanan penaja kat saya yang duk melekat kat besi grill kat pintu umah tuh. Niatnya nak tata diorang la.

"Kunci pintu!"

"Bukak pagar"

"Tutup balik pagar"

"Tutup lampu garaj ngan pagar"

"Jemur kain lam bakul"

"Jemur kain lam mesin gak"

dan tiba-tiba

"Wat air biar manis"

Pastu semua orang gelak.

KAH KAH KAH KAH style blogger tukartiub

T____T

Apesal ada pesanan camtuh. GRRRR!!! TAKNAK TATA DIA!

nota kaki: Saya memang fail buat air. Selalu tawar. Sebab saya tak suka manis. Bila saya wat air, saya akan wat agak2 manis gila bagi saya, baru la orang lain rasa ok, tapi biasanya diorang rasa tawar gak T_T

So kalau orang datang umah mesti komen kalau air tu saya yang buat. Orang Kelantan dah la suka manis gile. Pengsan aku minum air manis2 wuwuwuwuwwww




2 comments:

Anonymous said...

buat air biar manis tu .. mace rajin dengar..
wakakaka

lolita said...

ai shedap yu!