Saturday, October 9, 2010

Aqiqah


Baru-baru ini, Rafi ajak pergi open house rumah sedara dia kat Jelapang. Katanya open house kan, so saya ngan Kak Mira pun berkira-kira nak pakai seluar je, sebab kami direct dari lab.

Sekali tengok2, makcik dia buat majlis aqiqah rupenye. Cacat gile Rafi bagitau kitorang open house. Semua orang pakai baju kurung. Saya ngan Kak Mira je kurang sopan sket. Emo2 haha



Cantik kan buaian tempat baby duduk tu :D



Marhaban, Zanji, dan macam2 lah. Seronok~


Rasanya ni first time saya betul2 tengok majlis aqiqah. Sebelum ni, tak tau lah. Duk dalam bilik ke, duk dapur ke..tapi tak pernah amek kesah. Rupenye bes majlis aqiqah ni. Wahaha jakun gile aku. Masa tu Mirza Munir, student dari Pakistan ikut jugak. Bila dia tanya2 pasal custom ngan ceremony tu, saya main tibai je jawab. lalalala~



Rafi dan Mirza. Entah ape la derang bwat. 1 Malaysia? ~_~



No comments: