Wednesday, October 6, 2010

Field Work

Fuh rasa macam bizi giler minggu ni. Dengan konvo preparation nyer, dengan paper nyer. Ye paper saya dah accepted for conference proceedings Alhamdulillah :D

Weekend lepas, saya ada buat field work untuk budak2 yang ambil Transportation Planning and Engineering (TPE). Dua hari straight, Sabtu dan Ahad, untuk 2 group.

Sabtu punye agak kelam kabut sebab students datang ikut suke diorang. Nama kat Ahad, datang Sabtu. End up, hari Sabtu ramai gile orang. Dah la sem ni Pak Wardo senior kitorang dah grad Ph.D nye, so tinggal la saya, Kak Mira dan Rafi je sebagai Graduate Assistant (GA) untuk monitor field work berkenaan.





Pak Wardo with the Laser Gun (sem lepas punye gambar)


OK ni gambar minggu lepas punya pulak:




Bagi instructions




Macam biasa, mengarah orang XD




Students yang datang hari Ahad. Sebab sikit senang nak kontrol. Budak2 pun berjurus. Akak sayang :D


Bagus jugak Dr Madzlan suruh wat field work weekend aritu. Kalau delay lagi, mungkin saya tak dapat join. Data collection perlu diteruskan sebelum cuti sekolah bulan depan. Pastu bulan 12 ni nak present kat conference lagi. Tak dilupakan convocation degree saya minggu depan *suke*suke*


ps: tadi gi karok dengan housemates. pancit... - tido- zzzz




No comments: