Thursday, July 1, 2010

Mimpi

Dua tiga malam yang lepas, saya mengalami satu mimpi yang sangat aneh. Sangat sangat sangat sangatlah aneh, sampaikan sehari kemudian pun saya masih memikirkan keanehan mimpi itu.

Dalam mimpi tersebut, saya sedang menaiki moto (macam skuter) merentasi jambatan di atas sebatang sungai.


naik moto slow2 macam ni kot?


Sedang saya bawak slow-slow tu, ada lah seekor kerbau cucuk-cucuk saya dari belakang, sebab dia nak potong saya. Saya pun macam bengang lah kan, sebab bukan saya sengaja pun nak slow, dah depan saya tu slow saya follow je lah.

Akan tetapi memandangkan kerbau tu 3 kali ganda lagi besar dari moto saya, maka saya pun beri laluan kat dia. Masa dia tengah syok potong saya, ada pulak lori datang dari arah depan. Disebabkan lori tersebut 4 kali ganda lagi besar dari kerbau itu, maka si kerbau pun terkopoh-kopoh nak masuk lane kiri balik.

Masa tu si kerbau duk depan saya, baru la dia tau betapa slownye makhluk kat depan saya tadi, iaitu seekor kambing. Kerbau cucuk-cucuk kambing tapi dah kambing tu slow nak buat camne. Kerbau pun bengang, dia tanduk kambing masuk dalam sungai...



gamba takde kena mengena yang diambil dari internet



Lepas tu saya pun terjaga......






Semalam saya pergi tengok movie Knight and Day dengan rumet saya. Tengok-tengok ada scene watak utama lumba dengan kerbau...naik moto!!!



macam nih


Kannn?? Kannnnnn??


Diorang amek idea dari mimpi saya kannnnnnnn???







-ok i seriously need to get back to my proposal to MOHE stuffs-