Tuesday, August 10, 2010

Bendasing


Tadi pergi tuka minyak hitam, kat kedai yang dah biasa pergi. Ala kat belakang food court Taman Maju tu... Tempat tu Sabri yang kenalkan. Sampai2 je brader tu tanya, "Macam biasa?" Haha bukti dah biasa kan..

So sambil2 tunggu kete nak siap, kitorang g la makan dlu kat food court tu. Lepas makan je kete dah siap. Bes kan? Kejap gile..

Dah sampai UTP baru perasan kat resit tu ada bendasing plak. Tak caye?





Tak nampak?





Hihihi patut la sorok2 resit tuh. Klaka2




2 comments:

Faiz Rev said...

xxxx awek

ape tu?

xpat bace cakar ayam la tulisan

lolita said...

kancil awek :D