Saturday, December 18, 2010

100th Post



Finally, I've reached my 100th post. Selow gile kan? Dah 2 tahun lebih baru nak 100 post. Heh. Tapi kalau campur post yang dalam draft, yang dah delete, banyak jugak kot. Biasa la, time ada idea, tulis2 pastu wat derk tinggal dalam draft. Entah pape. Eh ape aku merepek ni.

Back to the topic.

I started blogging when I was doing an internship with a consulting engineer firm. Rasa macam perlu je mengasah my language for final year project on the next year. Masa tu tiba-tiba aktif masuk youthsays punya forum. Siap pernah jadi top contributor ape bagai. Then dapat participate dalam realvoices punya blog. Saya terpilih menjadi antara 50 orang Malaysian Youth pelbagai background kena buat blog post mengikut topik2 yang disediakan penganjur. Bole pergi usha realvoice punya blog kalau nak tahu. Yang paling best dapat upah RM500 untuk tulis blog je.. Huahuahua seronok tak? Duit tu plus bonus akhir internship oleh bos, saya gunakan untuk membeli laptop yang saya guna sekarang. Berjasa gile!

Lepas intern dah agak malas tulis blog. Busy dengan final year? Or busy dengan social life? Entah lah. Time nak, saya update; time malas, saya biar berhabuk.

Sepanjang 100 post ni..dah macam-macam berlaku. Saya pun dah berubah kot. Kalau tak nampak ngan mata kasar pun, maybe gaya penulisan dah lain (ke??). Entahlah. Rasa macam dah lain dengan dulu. Tak percaya?



2008 - Seorang trainee design engineer


2009 - Final Year Project poster presentation


2010 - Dah konvo, wat master dengan leisure. Asek jalan2 je :D


Sama tak? Sama tak? OK bertambah-tambah gemuk (mengaku dengan rela T_T). Takpe2 nanti post ke-200 tengok la I dah selim melim macam zaman skolah dulu ye..

Challenge Accepted!!! (gaya Barney Stinson)

No comments: