Monday, December 6, 2010

Delayed!

Symposium presentation saya dah ditunda ke Selasa 28hb Disember jam 2.15 pm.
Evaluator: Dr. Ibrahim Kamaruddin (Dr. IK) dan Dr. Syamsul Rahman (Dr. Shark)

Fuyohhh..

Nak lega ke taknak? Ok saya decide nak lega lah. Walaupun evaluator orang hebat2 (sorang bekas HOD, sorang lagi present HOD), saya diberi masa 3 minggu lagi untuk improve presentation. So legalah kut?

Mungkin ada certain sections yang saya nak tambah kasi gempak sket paper tu. Yelah dah 2nd semester kot. Walaupun data dah cukup, tapi saya malas sket nak analyze. Ok la fine saya akan analyze sket untuk menunjuk kat presentation nanti. Kang tak tunjuk analisis kang nanti kena bambu baekk punya pulak. Haiz~

3 minggu ni nak buat ape ye? Rasa cam nak balik lak ngeeeee :D

Oh dem teringat! Conference 21hb! Ok la balik 2 minggu je. Setel!


Ps: Selamat Tahun Baru Hijrah kawan2.. Kalau rajin bacalah doa akhir tahun lepas solat asar, dan doa awal tahun lepas solat maghrib. Walaupun macam2 pendapat keluar pasal doa ni, saya tetap berpendapat doa adalah hasanah, iaitu benda yang baik. Walaupun takde dalam nas, doa tu tak salah pun kalau dibaca. Niat la baca doa tu untuk kebaikan, dan seterusnya terserahlah pada Allah S.W.T.

Lihat doa di sini





No comments: